مجموعه انقلابیون مشهد
بسم الله الرحمن الرحیم
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
امروز پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403
جستجو

.: دعوت همسایگان مسجد امام هادی به ضیافت افطاری ساده :.

یکی از امتیازات ماه رمضان نسبت به سایر ماه‌های سال، نزدیکی بیش از اندازه خداوند متعال به بندگانش است. این قرابت چند فرصت طلایی را ایجاد می‌کند؛ علاوه بر فرصت طلایی بندگی و عبدیت، فرصت خدمت به بندگان خوب خدا که در واقع یکی از شئون بندگی خداوند متعال است می‌باشد. که البته بهترین نوع خدمت پهن کردن سفره افطاری آن هم در خانه خدا و برای بندگان خدا می‌باشد

از این‌رو مجموعه انقلابیون مشهد با مرکزیت مسجد امام هادی علیه‌السلام، علاوه بر میزبانی عموم نمازگزاران در سفره افطاری ساده که در طول ماه مبارک رمضان ادامه دار است، طی هماهنگی با امام جماعت محترم مسجد و هیئت امنای بزرگوار اقدام به دعوت خانه به خانه از همسایگان مسجد جهت حضور بر سر خان کریمانه اهل بیت در قالب افطاری ساده کرده است.

دعوت اختصاصی از هم‌محلی‌ها و همسایگان مسجد که با حضور امام جماعت و همراهی جمعی از اعضای هیئت امنای مسجد امام هادی علیه‌السلام انجام شده و باعث ارتباط و تعامل بیشتری با این عزیزان شده تا جایی که با استقبال همسایگان مواجه شده است.

دعوت خانه به خانه از همسایگان در دهه سوم ماه مبارک رمضان و هم زمان با آغاز لیالی بابرکت قدر انجام شد که پذیرای جمعیتی بالغ بر 300 نفر در شبستان مسجد امام هادی علیه‌السلام بوده است.

رسالت مجموعه انقلابیون، حرکت در مسیر انقلاب اسلامی است که بهترین مصداق آن خدمت به مردم است.

شناسه مطالب 719--- انتهای پیام.

مجموعه انقلابیون مشهد

جستجو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وبگاه مجموعه انقلابیون مشهد در حال بازطراحی می‌باشد.

فرم زیر صرفا جهت دریافت مشکلات فنی و یا رابط کاربری سایت قرار داده شده است.