مجموعه انقلابیون مشهد
بسم الله الرحمن الرحیم
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
امروز چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403

گزارش اردوی دره شمخال در خراسان شمالی

📆 14 مرداد‌ماه 1402

مقدمه

2 روز هیجان انگیز در منطقه‌ای بکر و دست نخورده با دوستان مسجدی که باعث طراوت جسم و جان شد.

در یک روز زیبای پاییزی، ما، گروهی از دوستان، تصمیم گرفتیم برای یک اردوی دوستانه به دره شمخال در خراسان شمالی برویم. این گزارش، تجربیات و خاطرات ما در این سفر را بازگو می‌کند.

مجموعه تصاویر برنامه

قطعا هیچ چیزی همچون تجربه نیست و باید لذت‌های حلال دنیا را شخصا تجربه کرد. ولی از جهت دستور آیه شریفه و اما به نعمت ربک فحدث، برخی از تصاویر ثبت شده در این برنامه را تقدیم نگاهتان خواهیم کرد.

حرکت به سمت دره

رفقا صبح از مشهد به سمت مرز ترکمنستان حرکت کردن و تا ظهر به روستا رسیدن و تا عصر توی دره‌ها و کوه‌ها مسیر رو طی کردن تا اینکه با غروب آفتاب در کمپ مخصوص اتراق کردن

سفر ما از شهر مشهد آغاز شد. با اتومبیل‌های شخصی خود، ما به سمت شمال حرکت کردیم. پس از چند ساعت رانندگی، به دره شمخال رسیدیم. منظره‌ای زیبا و دیدنی مقابل چشمانمان ظاهر شد.

توصیف دره شمخال

دره شمخال، یکی از زیباترین مناطق طبیعی خراسان شمالی است. این دره با داشتن جنگل‌های زیبا و چشم‌اندازهای خیره‌کننده، یکی از بهترین مکان‌ها برای اردوهای طبیعت‌گردی است. در این دره، رودخانه‌ای زیبا جاری است که منظره‌ای فوق‌العاده را ایجاد می‌کند.

فعالیت‌های دره

دره شمخال، با طبیعت زیبا و جذاب خود، فرصت‌های فراوانی برای فعالیت‌های بیرونی فراهم می‌کند. ما در این دره، پیاده‌روی، کوهنوردی و عکاسی کردیم. همچنین، از فرصت استفاده کردیم و در کنار رودخانه چادر زدیم و شب را در آنجا گذراندیم.

تجربیات و خاطرات

این سفر، پر از تجربیات و خاطرات خوب برای ما بود. از لحظات خوشی که در کنار هم داشتیم، گرفته تا چالش‌هایی که در طول سفر با آن‌ها روبرو شدیم، همه و همه به یادگار ماندنی برای ما تبدیل شدند.

خلاصه و نتیجه‌گیری

اردوی ما به دره شمخال، یک تجربه بی‌نظیر برای ما بود. این سفر، نه تنها فرصتی برای لذت بردن از طبیعت زیبا بود، بلکه فرصتی برای تقویت روابط دوستانه و یادگیری از همدیگر نیز بود. امیدواریم که بتوانیم در آینده، سفرهای بیشتری به این مناطق زیبا داشته باشیم.

شناسه مطلب 2373 --- انتهای پیام.

فهرست مطالب

شاید برایتان جالب باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مجموعه انقلابیون مشهد

جستجو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وبگاه مجموعه انقلابیون مشهد در حال بازطراحی می‌باشد.

فرم زیر صرفا جهت دریافت مشکلات فنی و یا رابط کاربری سایت قرار داده شده است.